The Salt of Life
A middle-aged retiree has become invisible to all Romans. He contends with an aristocratic, spendthrift mother; a wife who is more patronizing friend than romantic partner; a daughter with a slacker boyfriend whom Gianni unwillingly befriends; and a young neighbor who sees him as her dog walker.