The Sea Inside
Ramón lived a quiet life with his family on the beautiful Galician coast. When a diving accident rendered him quadriplegic, he fought a 28-year campaign to win the right to end his life with dignity. This is the story of Ramón, and two women who wanted to convince him that life is worth living.