The Sky Trembles and the Earth Is Afraid and the Two Eyes Are Not Brothers
Shooting against the staggering beauty of the Moroccan landscape, a director abandons his own film set, descending into a hallucinatory adventure of cruelty, madness and malevolence. A Paul Bowles story combined with observational footage forms a multi-layered excavation into the illusion of cinema.