The Smell of Money
A cab driver, a teahouse owner and an out-of-work journalist live in a down-at-heel suburb of Ankara. When the driver tells his friends tales of the murky and unlawful dealings of his passengers, they install a camera to record the passengers.
Sparkling with sharp observations, Ahmet Boyacıoğlu’s sophomore feature is a bittersweet panorama of interlinked stories in contemporary Ankara. With a heroic supporting cast, this comedy of errors functions as both a complexly woven moral tale and a commentary on friendship, compassion, and apathy.