The Snows of Kilimanjaro
Despite losing his job, Michel lives happily with Marie-Claire. Their children and grandchildren delight them. They are proud of their union and political struggles. This happiness will be shattered by two armed men, who tie them up, flee with their credit cards and go for a trip to Kilimanjaro.
Freely inspired by Victor Hugo’s poem How Good Are The Poor, veteran French auteur Robert Guédiguian crafts an honest and moving drama that poses urgent questions about working class and blue-collar Europe. Starring his regulars (and always brilliant!) Jean-Pierre Darroussin and Ariane Ascaride.