The Son of Monte Cristo
In 1865, General Gurko Lanen is dictator of “Lichtenburg” in the Balkans. Rightful ruler Zona hopes to get aid from Napoleon III of France. The visiting Count of Monte Cristo falls for Zona and undertakes to help her, masquerading as a foppish banker and a masked freedom fighter.