The Souvenir: Part II
In the aftermath of her relationship with a manipulative older man, film student Julie begins to untangle her fraught love for him in making her graduation film, sorting fact from his elaborately constructed fiction, while also pushing against the constraints of the London independent film scene.
For the magnificent conclusion to her autobiographical epic, Joanna Hogg constructs an intricate emotional labyrinth through the formative years of an artist in search of her voice. Starring Honor Swinton Byrne, this dazzlingly reflexive masterwork draws memoir and fantasy into iridescent reverie.