The protagonist, Arvind Desai, the son of a businessman, occasionally dates the company’s secretary and discusses politics and art with a Marxist colleague.
The chaotic, bustling underbelly of Mumbai comes alive in this compelling drama about the existential crisis of a young privileged man. Through the ambiguous idealism of its confused protagonist, Arvind Desai Ki Ajeeb Dastan reflects on social injustice and class divide in urban India.