The Survival Family
After a sudden worldwide power cut, a Tokyo family are caught up in a city on the verge of panic. The father decides to escape Tokyo to join relatives living in Kagoshima, and together with his wife, and his two tech-obsessed teenagers, the family embarks on a hilarious journey through the chaos.