The Tarnished Angels
In this spectacular adaptation of Faulkner’s Pylon, Roger Shumann is a disillusioned WWI ace eking out a living as a barnstorming pilot/parachutist during the early 30s. New Orleans newspaperman Burke Devlin meets Shumann at a two-bit carnival and becomes fascinated with his fall from grace.