The Thief of Bagdad
A pickpocket falls in love with the Caliph of Bagdad’s daughter. The Caliph will give her hand to the suitor that brings back the rarest of treasures. The quest grows more fantastic with every thrill, as the thief rises high above the city on a magic carpet, and battles a fire-breathing dragon.