Daphne, three months pregnant, is on vacation in the countryside with her companion François. He has to be away for work and she finds herself alone to welcome Maxime, her cousin whom she had never met. For four days, while waiting for François to return, Daphne and Maxime get to know each other.
Where most people might be satisfied with telling a story of a simple love triangle, Emmanuel Mouret’s time-hopping mosaic of splintering relationships becomes an almost unclassifiable geometric shape of love lost and found. Dating might be exhausting, but this sharp exploration of romance delights.