The Third Page
An excellent testament to Zeki Demirkubuz’s mastery in adapting literary classics to modern day Turkey, this uncompromising take on Crime and Punishment turns the moral dilemma of an ordinary man into a compassionate tale of fate, innocence, and conscience.