The Unknown Country
Lily Gladstone won a Gotham Award for her luminous performance in Morrisa Maltz’s debut feature, which follows the actor from motels and diners to the heart of American life. Creating an authentic, but dreamlike picture of the Midwest, poetry and documentary blur beautifully in this hybrid film.