The Valley (Obscured by Clouds)
Schroeder’s cult second feature is a mesmerizing docu-drama about the counterculture’s search for paradise. Set to a haunting Pink Floyd score, and starring Rivette icon Bulle Ogier, the film explores uncharted territories, the ethics of free love, and the West’s flawed pursuit of transcendence.