The Wedding Banquet
Frustrated with his commitment-phobic boyfriend, Chris, and out of time, Min makes a proposal: a green card marriage with his friend Angela in exchange for expensive IVF treatments for her partner, Lee. Plans change when Min’s grandmother surprises them with an elaborate Korean wedding banquet.
Counting Lily Gladstone and Bowen Yang among its starry cast, Andrew Ahn’s riotous romantic comedy boldly reimagines a queer classic for a new generation. Crackling with zippy one-liners and farcical shenanigans, this warm hug of a film revels in the joy—and the chaos—of alternative family models.