The Wizard of the Kremlin
Russia, early 1990s. Amid post-Soviet chaos, Vadim Baranov, a resourceful TV producer, unexpectedly becomes the spin doctor of a rising politician, Vladimir Putin. Years later, after retreating into silence, Baranov finally opens up, revealing the dark secrets of the regime he helps build.
Casting heartthrob Jude Law as Vladimir Putin, French auteur Olivier Assayas continues to defy expectations with his latest genre experiment. Extracting political truths from fiction, this gripping thriller sheds light on the shadowy forces behind the ascent of Russia’s most powerful man.