This Closeness
Intimacy is brilliantly weaponized in this standout film from American rising star Kit Zauhar. Assembling a chamber drama with staggering performances and bruising humor, she twists space and sound into battle zones of emotion where closeness is at once bitter and erotic, touching and barbed.