Antoine is brilliant, but he’s bored. As a game, Antoine agrees to play the lead in a film in preparation. It’s a scandal. The more Antoine delves into the unknown, the more he finds himself alone, misunderstood, torn between the wounded love of his parents and his lady director’s voracious passion.