This Side of Paradise
Subtitled “Fragments of an Unfinished Biography,” this powerful—and surprising—short documentary from Jonas Mekas presents unprecedented footage from the life of Jacqueline Kennedy Onassis, in the several summers following the assassination of her husband. Another exemplary portrait by Mekas.