Three Colors: Red
Part-time model Valentine unexpectedly befriends a retired judge after she runs over his dog. At first, the grumpy man shows no concern about the dog, and Valentine decides to keep it. But the two form a bond when she returns to his house and catches him listening to his neighbors’ phone calls.