Three Quarters
Mila, a young pianist, tries to prepare for an audition abroad but her brother, Niki, keeps distracting her with his annoying talent for the absurd. Todor, their astrophysicist father, seems unable to deal with his children’s anxieties. A family portrait during their last summer together.