Through the Eyes
Mexican provocateur Michel Franco and his sister Victoria co-direct this frank portrait of economic desperation and its corrupting power. Unvarnished images and subdued performances lend a gripping sense of realism to a haunting story that finds the line between good and evil irrevocably blurred.