Tie Xi Qu: West of the Tracks - Part 2: Remnants
9 hour long film that details the slow decline of Shenyang’s industrial Tiexi district, an area that was once a vibrant example of China’s socialist economy. This second part follows the families of many of the workers in an old state-run housing block, “Rainbow Row.”