Time
Seh-hee and Ji-woo have dated for two years; jealousy consumes her. She worries he will tire of her face. Then, she disappears. Telling no one, she goes to a plastic surgeon for a new face, and reappears later as someone else. Yet her reaction to his surprise is, in itself, surprising.