Tomboy
Ten-year-old Chloé plays football, spits, never cries, can’t stand other girls, those crybabies. One day, Marie, a pretty blonde, all candy-colors, joins in the masculine games Chloé plays with her boy’s gang. Marie’s femininity undermines Chloé’s assurance and the gang’s equilibrium.