Tomorrow
In 1930s Mississippi, lonely Jackson Fentry lives by himself as the sole caretaker of a sawmill. One day, close to the property, he discovers a young woman, Sarah Eubanks, who is three months pregnant. Since she was abandoned by both her husband and her family, Jackson takes her in.
Tomorrow adapts and extrapolates on a William Faulkner short story set in rural Mississippi. An intimate and altogether emotionally stirring work of tragedy, it is also noteworthy as one of actor Robert Duvall’s favorite personal works, and perhaps features his finest performance of all.