Tomorrow
While climate change can leave us feeling helpless, this César-winning, solution-focused documentary from Cyril Dion and Mélanie Laurent is an eye-opening beacon of hope. Travelling through ten different countries, the film calls for a mobilization of human resources in the face of incoming storms.