Toni Erdmann
Prankster Winfried doesn’t see much of his estranged, high-powered consultant daughter Ines, who lives in Bucharest. One day, he decides to surprise her with a visit, but this brings tension as Ines is working on an important project. To enter her corporate life, Winfried creates a fictional alias.