Tornado
A Japanese puppeteer’s daughter gets caught up with criminals when their show crosses paths with a crime gang, led by Sugarman and his son Little Sugar.
Ten years after Slow West, John Maclean is back with another genre-bending adventure, set among the windswept moors of 18th-century Scotland. Starring a deliciously evil Tim Roth alongside newcomer Kōki, Tornado channels the thrills of the western and the samurai film into its blood-soaked revenge.