Total Recall
In 2084, construction worker Doug Quaid is tormented by dreams in which he lives a life on Mars. To get a sense of the red planet, he books a virtual holiday trip with the company Recall Inc., which implants an artificial memory into his brain. But something goes terribly wrong during the procedure.
Paul Verhoeven, Arnold Schwarzenegger, Philip K. Dick: blockbusters don’t come better armed than this subversive tale of implanted memories and corporate espionage. One of the most expensive films of its day, Total Recall is the high concept sci-fi actioner to end them all. Get your ass to Mars!