Edgy and raw with emotion, Gregg Araki’s fragmented portrait of queer teens in 1990s California captures their ennui with the lo-fi fuzz of color video. Numbing pangs of existential angst and loneliness with alternative music, hot sex, and sharp wit, these disenchanted kids rebel with good cause.