Tram
Making playful use of repetition to build an increasingly lively, jazzy tempo, this prize-winning short keeps time with its protagonist’s mounting satisfaction. Distracting her from work, her idle fantasizing lifts the film from the mundane into gleefully psychedelic imagery.