Transviar
Entering into a dialogue between tradition and transformation, Maíra Tristão’s absorbing documentary short explores the insights of potter Carla, her work process and navigation of the lush mangrove swamps of a Brazilian city. As is poetically conveyed, we are all molded like clay.