Trap Street
Li Qiuming is a young, upbeat trainee at a digital mapping company. While surveying city streets to keep the mapping system up to date, Qiuming catches sight of an enigmatic woman on an unmappable street. Immediately smitten, he tries to get to know this stranger, but the mystery deepens from there.
A huge success at film festivals worldwide, Trap Street, the debut feature from China’s Vivian Qu (Angels Wear White) has a cutting-edge premise that pairs a modern love story with conventions of a noir techno-thriller. A compelling, eerie and eye-opening rumination on surveillance.