Treason
Nelson Rodrigues’s passionate short stories come to vivid life in this torrid adaptation, starring Fernanda Torres alongside her mother, the legendary Fernanda Montenegro. Conjuring a Rio de Janeiro awash with betrayal and illlicit romance, Treason exposes the fragility of traditional relationships.