Treasure Hunting
A boy named Yuji and his friend Gick, a rabbit, find a walking stick. To decide which of them will keep it, they try different sports, but always end up in a tie. So they go to Granny asking for ideas, she tells them to go treasure hunting to see who wins the walking stick.