Trees Lounge
All Tommy wants from life is what everyone else has—a job, a girl, a good time. But the harder he tries, the worse things get. And the more time he spends at Trees Lounge, his Long Island neighborhood bar, the more involved he gets with the lives of the colorful characters he meets there.