Triangle
Life has not been kind to drinking buddies Sam, Fai, and Mok as they struggle to make ends meet, until one stormy evening a mysterious old man appears before them in a bar with a ‘get rich quick’ scheme: an ancient treasure is buried under a high-security government building.