Trouble
Conny, a divorced electronics salesman, gets wrongfully imprisoned for murder. There, he meets two criminals, Norinder and Musse, who mistake him for a pilot like his ex-wife’s new boyfriend. Chaos ensues as he navigates life behind bars while separated from his daughter.