Making the most of the family home while her parents are away, Nicole, 22 years old, is enjoying a peaceful summer with her best friend Véronique. When Nicole’s older brother shows up with his band to record an album, the girls’ friendship is put to the test.
Stumbling towards self-discovery, a young woman drifts between prickly friendships and romantic possibilities in Stéphane Lafleur’s luminous, slyly comic drama. As attuned to millennial ennui as Frances Ha, this Quebecois gem basks in the dreamy lethargy of summer, and the pleasure of wasting time.