Tycoon: A New Russian
Platon Makovsky and four buddies of his are university students who jump on the private capitalism movement. Fast-forward 20 years, Platon finds himself the richest man in Russia, having sacrificed his friends to get to the top. But with this cynical rise, comes a brutal fall.