Fırat, a famous hoodlum, and Çiğdem, a ballerina, are in love. But, they can not live together because of Fırat’s business. Unhappy after their split, Fırat tries to come up with reasons to spend time with Çiğdem. But Tahta Bacak [Pegleg], is determined to get rid of him for good.