In a beautiful act of collective creation, Eric Baudelaire shares the director’s chair with twenty schoolchildren in Un film dramatique. The result? A kaleidoscope of spontaneous self-representation, an ode to both subjectivity and collaboration movingly exploring the possibilities of cinema.