Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives
Winner of the Palme d’Or, Apichatpong Weerasethakul’s gentle, quietly audacious tale of memories shows past lives reinvented, with each 16mm film reel subtly taking a different style—horror film, fairy tale, and more. A film that finds comfort in the mysteries around us, and a modern masterpiece.