Under the Cloud
Acclaimed internationally for his socially conscious art, Pedro Reyes turns to the noxious fallout of nuclear warfare in this profound documentary. Adopting an on-the-ground approach, the Mexican artist-activist scrutinizes the United States’ destructive, extractive policies with a rousing urgency.