Father Lucho has just finished celebrating Mass in his humble parish in the city of Juliaca, Puno. Before the attendees leave, we see an Andean woman singing a cappella. The lyrics of her song speak of the victims of January 9, 2023, following a popular uprising led by Indigenous communities.