Va savoir
After finding love and success in Italy, French actress Camille returns to Paris, the city she fled 3 years ago. She secretly dreads confronting her ex-boyfriend Pierre. Her new lover Ugo also has a secret, he’s meeting with the intriguing Dominique while on his quest for an unpublished manuscript.
Love seems to hide behind every corner in this film whose characters chase each other in a true zigzag of romance across the streets of Paris. Va Savoir (“go figure”) blends the lightness of touch of Jacques Rivette with the dazzling, magnetic friskiness of Jeanne Balibar––pure pleasure!