Viktor
Capturing the perceptual experience of its subject with innovative sound design, Olivier Sarbil’s intimate film traps Russia’s hostilities in a bell jar. With blade-sharp monochrome imagery, Viktor cleaves ableist discrimination and opens the senses to the untapped potential of the nonfiction genre.