A tender triptych on loneliness and urban alienation à la Antonioni, Vive l’amour is the breakthrough (and Golden Lion-winning) sophomore feature from Taiwan’s Tsai Ming-liang, one of our greatest directors: a master of contemplative cinema, deadpan humor, and wry melancholy.